BlackBerry suurklientite teenindamise strateegia saab neljapäeval omale kuju, mil avalikustatakse uus mobiiliseadmete juhtimise platvorm.

- BlackBerry
- Foto: Bloomberg
BlackBerry avalikustab San Fransiscos toimuval üritusel kokkulepped ettevõtete ja teenusepakkujatega, mis aitavad BlackBerry Enterpriseplatvormi ehk BES 12 reklaamida, vahendab CNBC.
Analüütikud ja investorid jälgivad hoolsalt, kas BlackBerry juht John Chen suudab ettevõtte taas kasumisse viia.
Kasv sõltub suuresti ettevõtte uue BES 12 süsteemi edukusest, mis kujutab endast pilvepõhist platvormi enimlevinud mobiilsetele operatsioonisüsteemidele.
“See on oluline sündmus ning me oleme huvitatud ettevõtte kommentaaridest nende strateegia kohta,” sõnas Morningstari analüütik Brian Colello.
“Isegi, kui eelmisel aastal meeldis meie tehnoloogia paljudele, ei usutud, et me ellu jääme, seega ei tahetud meie tehnoloogiasse ka investeerida. See on nüüd muutumas,” sõnas Chen Reutersile.
BlackBerry BES 12 platvormi kliendiks on tinglikult registreerunud juba 3,4 miljonit klienti, kes järgmise aasta alguses hakkavad tõenäoliselt selle eest ka maksma. Hoolimata sellest jäävad analüütikud aga ettevaatlikuks, märkides, et BlackBerry konkureerib väga tihedal turul.